Thursday 10 May 2012

pokpekpokpek :P

 
hai semorang. hehehe. aku blogger baru. yeah! akhirnya aku ada blog sendiri! yeahhh! yeahhh! *guling guling lompat lompat jatuh bangun sendiri*. ok, stop ngarut. ngee~ sebenarnya aku dah lama tak berbloggin. erk.. bukan! boleh di katakan sebelum nak raya tahun lepas, aku dah lama tak ngadap blog sendiri dan tup tup tup! blog lama tu dah hilang. sebab? entahlah. kena hack or apa apa jela kot. kiranya ni blog baru ler dan nak buat blog baru ni pun kena fikir banyak banyak kali. nak post entry baru or duduk diam diam jep dari dunia blog? huhu.

senang cerita aku update blog dengan slow slow la erk? sebab, terasa sekarang sangat BUSY with study. final stage lor! :P haha *ok, ni aku baru lepas main game KINGDOM HEARTS: Birth By Sleep tadi but tak habis. susah nak lawan ketua last. damn sangat ler nak lawan orang jahat yea tuh -,-"





p/s: blog tak kemas lagi. hehee :D

2 comments:

  1. eh kemas je kot blog nih :/ tulisan dia senang nak baca :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. nanti ingat nak kalerkan blog ni jadi warne PUTIH lak :P

      Delete

tak heran kalau kau nak comment melalak or menggila dekat sikit. sebab owner blog ni pun mereng palehotak yea :D hehe~