Friday 2 November 2012

♥ kisah kau, BISKUTSARKAS.

(from Zerochan.net)

hai he ho semorang. erk? tak semorang ler. sikit-sikit orang la erk? hehehe. hari tu aku ada cakap nak cerita and bebel banyak benda kan? ok, sebenarnya aku nak bebel pasal blog. ya, blog aku tapi bukan blog yang ni. kejap! hah?! blog yang mana? kikiki.

aku nak cerita sikit bahawa dulu aku dah lama jadi blogger *ya, aku bukan blogger baru* and nama blog tu BiskutSarkas. tiada lagi FULL seperti nama blog ni. ya, follower aku dah 3857 orang masa tu. dah macam nombor ekor pula? erk? apahal nombor ekor pula ni?! hahaha. ok, stop! jangan gila sangat nak buat cerita ngarut. teruskan menulis and cerita apa yang berlaku pada blog sayang yayang darling honey aku yang lama tu. masa awal tahun ni, bulan january aku update post baru nak beritahu bahawa blog aku tu dah genap 3 tahun aku membebel *yela, aku bebel start akhir bulan december tahun 2008*. hehehe. tanpa sangka pada esokkan hari aku nak masuk blog aku tu dah HILANG?!!! tahu tak bertapa hampanya hati ni?! sakit hati juga. rasa nak hantuk kepala ni dekat dinding sampai pecah dinding pun ada. rasa nak baling meja kerusi pun ada. menyanyi lagu Hilang Naluri by Once pun tak sehebat rasa sakit hatinya macam apa yang aku alami ni *gigit jari*

aku tak tahu macam mana blog tu boleh hilang? hacker? entah. tak terlintas dek fikiran T_T sedih betul la. but, nak buat macam mana? benda dah hilang kan? nak hidupkan balik pun kena buat baru la walaupun tak sama macam yang dulu. berbulan aku fikir dan fikir sama ada nak hidupkan blog baru ke tak? nak menulis lagi ke tak? ada beberapa orang juga aku tanya sama ada nak sambung buat blog baru ke tak? salah seorang aku tanya tu ialah awek ni, Nadia Jalal and dia support aku membebel kalau aku rasa nak membebel jerit ketawa di blog baru ni. thanks dear :) so, sekarang aku dah start berbloggin seperti dulu and nama sama seperti blog lama cuma tambah FULL. yeah bebeh! hehehe.


kepada mereka yang nak baca blog ni, sila sediakan kepala hotak yang waras dengan sempurnanya sebab penulis blog ni agak mereng menggunakan bahasa bila nak main tulis-tulis ni :P kikiki~

8 comments:

  1. yeay!!!
    ko memg senyum mata pejam ke acane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah. mak aku cakap aku kalau senyum tak nampak mata. acane tuh? xD haha

      Delete
  2. eh..eh..aku macam penah nampak muka kau ! hmm

    asal ko nma anak gajah? aku tgk xmcm gajah pun..kahkah


    nah, amek ni jantung baru untk blog kau.takut gk wei jd camtu ko x back up blog ke sblum ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. anak gajah gelaran time masa sekolah. so, terbawa2 ke blog pula kan? ;)

      tak kot? maybe sebabkan email aku bukan GMAIL dulu blog aku hilang gitu -_-"

      Delete
  3. macam mn bleh hilang. bknkita bleh masokkan security ka...hmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah ler tempoyak. dah masuk security pun dah benda nak hilang, nak buat camne? menangis ala monyet uuu akk akk pun tak guna. benda dah jadi kan? sardisssss~

      Delete
  4. Laaa... kenapa selepas blog tuh hilang tak terus report dkt google ? Tahun lepas my blog pun kene gak macam tuh tapi dua hari selepas kejadian cepat2 pergi buat report dkt google and alhamdulillah dpt balik blog nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah buat report. but google cakap email kita tak hilang, blog sahaja yang problem. bila dah berapa bulan, google baru kasi guna link BISKUTSARKASDOMCOM but kita malas nak buat laa sebab dah terguna nama FULL dekat BISKUTSARKAS tu kan? :D

      Delete

tak heran kalau kau nak comment melalak or menggila dekat sikit. sebab owner blog ni pun mereng palehotak yea :D hehe~