Tuesday 31 July 2012

Harrods Tote bag Giveaway by Liza Razak ஐ


tetiba teringin nak join Giveaway. dulu rajinlah buat. but, sejak blog hilang ni boleh di katakan yang ni 1st time la yek? hehehe. ok, stop bebel. cik Liza Razak kata dalam entry Harrods Tote bag Giveaway ni yang dia nak gambar My Favorites Outfit kan? tadi cari punya cari punya cari mana pakaian favorite aku :D now, ni dia pakaian yang boleh di katakan aku selalu pakai la gak. favorite!!!

ஐ saya yang warna PINK tu. ok ok! sebenarnya gambar ni sempat la juga di selamatkan daripada laptop aku yang tengah problem sekarang ni. baju kurung ni berfesyenkan kurung pahang. aku sayang gila, best,  sedap di pakai and suka dengan corak dia tu. but sekarang terpaksa kasi dekat mak sebab badan dah makin naik. baju tu pun dah makin kecik untuk badan ni hah! grrrrr! aku nak pakai baju ni balik!!!! KURUS! KURUS la kau BADAN! *gigit jari, geram! :P hahaha.

ஐ-~ korang korang and korang yang nak join giveaway ni, aku nak bagitahu yang  tarikh akhir Giveaway ni sampai 10 August 2012 pada pukul 10 malam jep! :)


by the way, HAPPY BIRTHDAY to budak bambam sebelah aku ni, Madiha. welcome to 2 series dear! *cakap orang, diri sendiri pun sama jep. hahaha :D

8 comments:

tak heran kalau kau nak comment melalak or menggila dekat sikit. sebab owner blog ni pun mereng palehotak yea :D hehe~