Wednesday 18 July 2012

Pegang Kepala & TENSION!

salam semorang. erk? semorang ke? ok, seorang dua orang ler or siapa yang baca ni ler erk? heee :P just nak luahkan perasaan tegang aku dekat sini sesikit. rasanya perasaan tension nak hadapan SPM dah datang balik but kali ni aku bukan nak ambik SPM balik ok? harap maklum (^^,)


lagi berapa minggu or sebulan je lagi aku nak habis belajar dekat akademi yang bernama URUS BUDAYA. ok, sebenarnya bukan lama pun belajar dekat sini. setahun jep. belajar apa? anggap jep aku belajar nak mencantikkan muka korang. dari cuci sampai bersih and tak ada lagi jerawat hingga touch up sampai cantik and comel? haha. whatever xDD

ok, serius please! sekarang aku tengah fikir and fikir mana nak cari costume untuk final exam nanti? dan makeup macam mana aku nak buat? sama ada aku nak makeup pentas or pengantin?! wargh! pening!!! kalau pentas, aku nak buat makeup macam mana? sempat ke aku nak makeupkan orang ni? masa di beri 3 jam. sejam masa terakhir ialah masa touch up orang. but aku risau and dalam hati berkata... sempat ke aku? grrr~ TENSION!!!

sesiapa yang sudi tolong aku, berikan nama kedai or website or facebook or mana-mana tempat yang aku boleh sewa costume please? hehe ^^ siapa yang sudi tu, TERIMA KASIH!!! :)


P/S? : oh RAMADHAN! i miss you (^^,) yeah!

2 comments:

  1. wahh..memang boleh stress kalau macam tu..anyway good luck yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks liza! but, sekarang dah dapat nak buat makeup ape dah ^^v

      Delete

tak heran kalau kau nak comment melalak or menggila dekat sikit. sebab owner blog ni pun mereng palehotak yea :D hehe~